Peakbagger.com

Location:Slovenia
    Elevation:2863 m / 9396 ft

Ascent Trip Report

Hegymászó nadrág, kabát és polár megvétele az elso "komoly" hegyre. Mountain-forecast nevu idojárásjelzo oldal figyelésének elkezdése.

Bledben sisak bérlése, onnan autóval a Rudno Polje parkolóig mentünk (Vojasnica Pokljuka vagy Hotel Center Pokljuka a térképen). Onnan túraúton a felhos-esos idoben a Vodnikov Dom felé.
Onnan a Kredarica menedékházig, de egész úton nem látjuk az úticélt.
Elso éjszakánk menedékházban, szuk a hely és drága, büdös a vécé. Este magyarokkal pusztulunk, 6 után a felhok elmennek és látszik végre a hegy. Szilvike megijedt a látványától.
Másnap vasakkal borított úton a gerincre és onnan a csúcsig sorban állás, nagy tömeg. Elso találkozás a kitettséggel.
Hisztizek, mert mire felérünk újra felho, aztán mire leérünk megint elmentek a felhok. Nagyon ideges lettem. Estére visszaérünk az autóhoz, Szilvikének térdfájás a sietség miatt.

Megtanultam, hogy korán el kell indulni a tömeg elott, de ha Szilvike ott van túlságosan nem szabad sietni, hogy biztonságosan tudjon menni. De a legbizotsabb, ha olyan napokon megyünk amikor több napra teljesen clear jelzést ad a mountain-forecast.

Felszerelés: bakancs és sisak elég. Bár láttunk futókat is, szóval lehet a terepfutó cipo is elég.

Zene: Alle Farben - She moves
Summary Total Data
Ascent Statistics
    Route:Rudno Polje -> Kredarica -> Triglav
    Trailhead:Rudno Polje
Descent Statistics
    Route:Planika

This page has been served 121 times since 2005-01-15.

Copyright © 1987-2018 by Peakbagger.com. All Rights Reserved. Questions/Comments/Corrections? See the Contact Page Terms of Service